Taka tam szoska

Środa, 14 maja 2014 · dodano: 14.05.2014 | Komentarze 2

Chłodnawo. Jakoś nie mam ciągu na treningi ostatnio, tym bardziej że nie mogę porządnie depnąć, a zamulać mi się nie chce. A forma leci na łeb na szyję. Jedno jest pewne, Sulechów będzie "na świeżości" ;)
Dziś próba takiej średnio mocnej jazdy, dość dobrze wchodzi nawet, bo mimo że przy depnięciu ze stojaczka klata dalej boli, to już nie mam wrażenia że rozjeżdża mi się na wszystkie strony ;). Szczerze mówiąc, to nawet nie wiem czy na Sulechów warto jechać, bo jak nie zrobię dobrego wyniku to nie ma się po co bujać taki kawał. Ale może zrobię? Złudzenia dobra rzecz ;).

| 02:21 piątek, 16 maja 2014 | linkuj No żebra mają to do siebie że bolą nad podziw :). I tak jest znacznie lepiej niż po wypadku we wrześniu, gdy trzy tygodnie mogłem spać tylko na prochach przeciwbólowych :).
A co mi może dać badanie, przecież nawet na połamane żebra nic się nie robi, tylko owija się klatę bandażem :).
| 20:17 czwartek, 15 maja 2014 | linkuj musiałeś sobie coś znowu pęknąć skoro Cię tak trzyma ... lepiej się nie badaj :-) !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mmyta