Takie tam

Sobota, 19 kwietnia 2014 · dodano: 19.04.2014 | Komentarze 1

Spalanie kalorii przed świętami. Miałem jechać na Dziewiczą, ale za późno wyjechałem i mi się odechciało mocnego treningu. Mocne treningi muszę robić w miarę wcześnie jak zauważyłem, bo później wena mi mija i to jest reguła.
Przed podjazdem pod kościół w Kiekrzu poczułem z lewej szum i śmignęła mi z boku dwójka szoszonów, chłopak i dziewczyna. No tego nie mogłem puścić płazem. Szczęknęła blokada amortyzatora, ciężkie crossride'y rozpędziły się jak turbiny w elektrowni wodnej, napompowane do 1.5 bara opony zaczęły buczeć jak rój pszczół ;))). Cały podjazd podjechałem w okolicach 40 km/h i dopadłem parkę 50m od szczytu. Choć raz mi tętno skoczyło prawie do 170. Nie ma to jak odpowiednia motywacja ;).
Kawałek pojechałem poligonem, później za smietniskiem trzymając się od nawietrznej przemieściłem się na Morasko i walnąłem pełną rundę. Tego nigdy nie za wiele :).
Pogoda cudo, ale jutro będę w Czarnkowie i będę musiał jeździć na szosie, już się boję tego wiatru. Ale może nie będzie źle.

Zostawiłem półtora koła u Fogta, jest szansa że odbiorę dwa całe jeszcze przed Olejnicą. Przydałoby się.
Dziś jeździłem na starym crossridzie z przodu i czułem się bardzo niestabilnie w zakrętach. Czyżby 2mm węższa felga robiła aż taką różnicę?