Krew, pot i łzy ;)

Czwartek, 3 kwietnia 2014 · dodano: 03.04.2014 | Komentarze 2

Dziś krótkie i mocne interwały poszły dość ładnie, co nie oznacza że było miło. Nawet wręcz przeciwnie ;).
Osiem razy na długich przerwach, długość wysiłku 120-150s, intensywność - ile fabryka dała :). Jeszcze nigdy głupie dwie minuty tak mi się nie dłużyły, a nogi do teraz czuję. Wyraźnie takie wysiłki to moja pięta achillesowa i trzeba będzie się tu przyłożyć.
Tętno nadal dość nisko, ale udawało mi się dojść w trakcie interwału do 168bpm, czyli bardzo wysoko jak na gościa, który ostatnio przy 35km/h ma 130bpm ;).
Prędkości takie sobie, okolice 45km/h, nie dociągnąłem ani razu do 50 km/h, bo pod wiatr było :).

Długich interwałów WS nie robię w tym tygodniu, myślę że Wągrowiec to załatwi bez żadnego wysiłku z mojej strony ;).

| 17:46 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Mnie i tak wyniki na XC niespecjalnie interesują, jadę dla zabawy. A jak dla zabawy, to mogę sobie nawet godzinę przed startem na trasie zrobić mocny trening ;P
Jarekdrogbas
| 17:10 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Klosiu śmiało walnij interwały śmiało śmiało ja też takie walne nawet w sobotę wieczorem to możemy się zgadać;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa takja