P1 + technika

Piątek, 28 marca 2014 · dodano: 28.03.2014 | Komentarze 4

Dziś solidnie potrenowane, jestem usatysfakcjonowany :).
Między Rusałką a Strzeszynkiem 15 przyśpieszeń na 15 obrotów korby, standardowe ćwiczenie na moc. Najwyższy czas wprowadzić ten trening, bo rozpędzam się z gracją pociągu towarowego ;).
Pierwszy raz robiłem ten trening na góralu, jest nieco dziwnie :). Szosówka odpowiada natychmiast na dep, a tu jak się nie zblokuje amortyzatora, to człowiek czuje się, jakby jechał na łóżku wodnym ;).
Ale prędkości dość podobne, maksymalnie rozpędziłem się przez te 15 depów do 44 km/h, standardowo do 40.
Ciężki trening, choć wysiłku było tam w sumie może 3-4 minuty.
Później pojechałem na Morasko pojeździć na ścieżkach z naciskiem na płynność przejazdu. Półtora pętli w dobrym tempie, później się ściemniło.
Jestem zadowolony; dobre odruchy i reakcje, nieźle mi się wchodziło w zakręty. Na techniczne maratony taki trening jest moim zdaniem ważniejszy od czystego levelowania wydolności, bo nadmiar mocy nic nie da, jak się będzie wypadać na zakrętach czy buksować na podjazdach. Też najwyższy czas się za to zabrać.
Spotkałem Piotrka N. uzdatniającego ścieżki.
Już dobra połowa trasy elegancko wygrabiona, ciekaw jestem czy wysypią białym piaseczkiem jak w Rychlebach ;).