Morasko i przyległości

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 22.03.2014 | Komentarze 2

Przed południem zadzwonił Josip i ustawiliśmy się na mały terenik w okolicach Moraska. Josip ku mojemu zdumieniu przyjechał ubrany na długo i w gamexie ;). Rozgrzewkowo pojechaliśmy nadwarciańskim od Naramowickiej do Radojewa, a później ulicą (hehe) Poligonową do Moraska. Na miejscu okazało się, że całe ścieżki oprócz tej malutkiej pętelki na samym szczycie są uprzątnięte i przejezdne, więc machnęliśmy całość od początku do końca. Pojawiły się nawet nowe bandy tu i ówdzie. Na zjeździe z otoczaków Wojtas zaliczył krótką jazdę na przednim kole, na szczęście się wybronił ;).
Wróciliśmy  w nasze okolice, spotkaliśmy Filipa Niewiadę i chwilę pogadaliśmy, a później Josip pojechał do domu, a ja jeszcze na chwilę na Cytadelę podszkolić technikę ;).

Bokka. Dawno nie miałem tak, że słyszę jakąś płytę polskiego zespołu i naprawdę mi się podoba. To nie do końca moje klimaty, ale kawałki są naprawdę świetne. A to debiut. "Town of strangers" pewnie zna każdy kto słucha Trójki, więc wrzucam coś innego :).