Setka tym razem szybka - Obornickie

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 09.02.2014 | Komentarze 7

Dziś wyskoczyliśmy z Josipem i Rodmanem na ustawkę na Obornickie. Skład tym razem był mocny, tuzy poznańskiej szosy stawiły się w komplecie, w dodatku większość była za wersją dłuższą, co pierwszy raz widziałem na ustawce, więc zapowiadał się mocniejszy trening.
Początek standardowo spokojny, i Josip coś narzekał że wycieczka radia Merkury czy coś ;) zresztą faktycznie można było sobie pogadać, ale już po paru kilometrach tempo skoczyło i 36km do Rogoźna przejechaliśmy w godzinkę mimo paru postojów na światłach. Ale to był wstęp, bo później zaczął się paskudny boczny wiatr i to dopiero była rzeźnia. Josip coś się nie mógł wpasować w wachlarz i odpadł gdzieś na podjeździe za Rogoźnem, ja ostatnią zmianę dałem jeszcze przed Długą Gośliną, później już w ogonie walczyłem o przeżycie, Rodman po heroicznej walce (jechał góralem na oponach 2.25!) strzelił na rancie, czym zapewnił mi ożywienie pulsu, bo spawając doszedłem do 175bpm - tyle w tym roku jeszcze nie jechałem :). Na szczęście konie z przodu trochę zwolniły i mogłem później trochę odpocząć, całe szczęście, bo już miałem myśli o odpuszczeniu i tylko perspektywa rzeźbienia pod wiatr 30km samemu trzymała nogi w ryzach :).
Później się zdziwiłem - nie odpadłem ani na podjeździe na obwodnicy (a dwóch tu strzeliło), do Biedruska też wjechałem w pierwszej grupie (chyba nikomu się nie chciało finiszować na podjeździe), co mi się pierwszy raz udało, więc jestem happy ;).
Chwilę poczekałem na Rodmana i Josipa, później zrobiliśmy sobie rundkę dookoła Moraska, gdzie spotkaliśmy twardo trenujących Dave'a i Sylwię. Team ostro pracuje, będzie się działo na wyścigach :).
I do domu. Pogoda piękna, naprawdę ciepło i czuć wiosnę. Jak dla mnie, może tak zostać :).
Trasy ustawki wyszło według garmina 71.24km, ze średnią 33.2 km/h, avs 142, hrmax 175.

| 22:48 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj Oj Rodman, wydaje mi się jednak że umiejętność szybkiego uruchomienia maksymalnej siły (bo to jest właśnie sprint) przydaje się w mtb o wiele więcej razy niż kilka. Szybkie spawanie po szarpnięciu, szybki krótki podjazd, ucieczka, finisz, na takim Kaczmarku takie ostre podjeździki na stojaczka pod hopki dużo dają.
Ale na wytrenowanie jako tako takich skoków wystarczy parę tygodni, więc w tej chwili mi jeszcze nie przeszkadza że jadę jak muł :).
| 20:39 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj w MTB - na palcach jednej ręki można policzyć, kiedy w sezonie sprint ma znaczenie ;-)
ale czy "zupełnie nic nie dają" to bym nie powiedział ;-)
| 19:36 wtorek, 11 lutego 2014 | linkuj No, fakt, to moja słaba strona, ale teraz nie trenuję tego, bo to się robi stosunkowo szybko i sprinty o tej porze zupełnie nic nie dają :).
| 22:09 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj Klosiu potrenuje stojaczka" & zrywy" i >misterny< plan pokonania go w tym sezonie będzie bezużyteczny ;-)
| 09:53 poniedziałek, 10 lutego 2014 | linkuj Moc jak moc, forma jak forma :). Podczas tego treningu raczej mocno odczuwałem braki niż jakiś szczególny nadmiar ;).
| 18:43 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj No Mario, forma już jest a to przecież dopiero środek zimy, strach się bać co to będzie w kwietniu czy maju..
A za ten rajd Radia Merkury to mi potem chłopaki wymierzyły srogą karę, he he:)
| 18:08 niedziela, 9 lutego 2014 | linkuj Jest moc :) Wczoraj 4 godziny i dzisiaj jeszcze mocniejsze depnięcie. Będzie się działo na wyścigach ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa takze