• Sprzęt Tacx Satori
  • Aktywność Aerobik

4x12

Czwartek, 30 stycznia 2014 · dodano: 30.01.2014 | Komentarze 2

Ten trening na trenażerze to krew, pot i łzy. Na szosie cisnąłbym 40+ i zacieszał ryja, a tu mogę co najwyżej ocierać pot lecący do oczu ;). Ciężko było. Znów późno, cały dzień zjebany, a jeszcze jak jechałem ze szkolenia to mnie zatrzymała policja, bo sprawdzali czy kierowcy mają trójkąt i gaśnicę. 10 minut w plecy. Wkurwiłem się. A później jeszcze jadąc setką przez las minałem jelenia stojącego za drzewem na poboczu. Co za ulga, że nie zdecydował się przejść przez jezdnię, zauważyłem go w ostatniej chwili i nie miałbym żadnej szansy uniknąc rogów w kabinie ;). Ale przynajmniej adrenalina skoczyła i nieco się ożywiłem, więc po powrocie bez większego bólu wsiadłem na trenażer, ale interwały to już był ból, bo tętno powyżej 160 graniczyło z niemożliwością. Po każdym mówiłem sobie że to ostatni, ale jak odzyskiwałem przytomność w przerwie req, to zaczynałem od nowa. Koniec końców zrobiłem całość, czyli 4x12 minut i na koniec 15 minut E2 w ramach spalarni, bo się dziś za bardzo obżarłem ;).
Następnym razem wyłażę na dwór, w ulewie, na mrozie, po ciemku i w wichurze ;).

Kategoria Chomik

| 08:14 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Może i lepiej. W tej chwili coraz mniej warunków mi przeszkadza, jak o tym pomyślę. Wydaje się, że to narasta wprost proporcjonalnie do czasu spędzonego bez jazdy na rowerze na zewnątrz ;).
JoannaZygmunta
| 06:58 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Czy te warunki sa konieczne do wyciągnięcia Cię na rower na dworze? Nie lepiej bez ciemku, ulewy i wichury. Mróz ostatecznie może być ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa manyr