Szosa! W słońcu!

Wtorek, 26 listopada 2013 · dodano: 26.11.2013 | Komentarze 4

Ale zajebista pogoda. A że przed południem miałem trochę czasu, to wynik mógł być tylko jeden ;).
Już na szosie okazało się że wieje lodowaty wiatr z północy, ale kto by się tam przejmował takimi drobiazgami, gdy słońce tak miło przygrzewało. Gamex i dwie potówki dawały radę w każdym razie. Pierwsze 20km za Trzciankę pod wiatr, i tutaj wyrobiłem najbardziej intensywną część treningu, później po zawrotce z wiatrem w plecy i słońcem wręcz przeciwnie zrobiło się tak błogo, że nie byłem w stanie trzymać intensywności ;). W sumie w strefie drugiej spędziłem 1:12, i tak nieźle.
Tlenowo wydaje się że forma jest ok, natomiast ciężko wejść na większe obroty. Szybsze zakręcenie przy większym obciążeniu to w tej chwili abstrakcja, no ale cóż, to dopiero początek treningów.
Super pogoda, mam nadzieję że do Pobiedziaje Masters się nie popsuje ;).

| 20:09 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Nie tylko będzie wielkie sapanie, ale i wielkie parowanie spod masy ciuchów :D
| 18:57 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Krzychu, no niestety to boli ;). W Pobiedziajach będzie wielkie sapanie :D
Maciej, no a kiedy bez błotników jeździć? :)
| 17:06 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Jasnowidz ze mnie, jak w pracy zobaczyłem błękitne niebo i niewielki ruch topól - tak sobie pomyślałem, że EuroPro teraz są rowerze.
krzychuuu86
| 16:17 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Mariusz mam identyczne odczucia...w tlenie jeździ mi się spoko a jak tylko są dłuższe podjazdy czy coś to brakuje wytrzymałości siłowej itd...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yjest