Fort VIa i Morasko

Piątek, 1 listopada 2013 · dodano: 01.11.2013 | Komentarze 9

Niby dość wcześnie a i tak wracałem po ciemku ;P
Nie wiedziałem z początku gdzie jechać, więc jeszcze raz pojechałem na odkryty jakiś czas temu wysadzony fort VIa niedaleko Rusałki. Mega okolica, oczami duszy widzę tam teamowe zawody XC ;).
W jednym miejscu zasłanym wielkimi "skałami" z rozerwanego betonu poczułem się jak w górach ;). Zrobiłem parę zdjęć, ale że nie mam na razie kabelka usb, to nie zamieszczę ;P.
Później szybko przeskoczyłem do Kiekrza, stamtąd jeszcze szybciej na Morasko, a tam zrobiłem calutką rundę, częściowo w zapadającym zmroku. Świetnie się jeździło, bo sucho, czekam na bardziej wilgotne warunki. Niedługo rundę będę na pamięć znał trzeba chyba w drugą stronę zacząć jeździć, hehe.
Tak czy inaczej, było nieźle, szkoda że meteo zapowiada nieciekawą pogodę na weekend. Chyba trzeba będzie montować błotniki do zimówki.
Od poniedziałku regularne treningi, w listopadzie jeszcze dość krótkie, ale trzeba się wdrożyć do regularności.

Stare, ale ciągle genialne. Jakoś mi klimat tej piosenki konweniuje z dzisiejszym świętem :).

Fort VIa © klosiu

Parę fotek z Fortu. Taki teren 3km od ścisłego centrum Poznania. Aż się prosi, żeby tam zrobić jakiś bikepark ;).

| 17:09 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj No to postawisz browarka ! ;)
| 17:07 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Jacek, nie pomyliłeś, na początku napisałem VIIa, ale później się zorientowałem w tej karygodnej pomyłce i poprawiłem ;). Chodzi o fort VIa :).
| 16:12 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj No tak, ja dziś blisko godzinę krążyłem wokół szczelnego ogrodzenia i chaszczy by dostać się na teren Fortu VIIa. Beskutecznie. A teraz gdy zajrzałem na ten wpis to widzę że pomyliłem numer fortu :)
| 10:29 środa, 6 listopada 2013 | linkuj Na takiej krótkiej rundzie można zrobić zawody last man standing - co jedno okrążenie odpada ostatni :-D
| 16:34 sobota, 2 listopada 2013 | linkuj Nie ma sprawy - ściągniemy Rodmana, Dave''a albo Dudę ;)
| 16:14 sobota, 2 listopada 2013 | linkuj Asia zapowiedziała, że przyjedzie jak będzie zabezpieczenie medyczne ;)
| 16:10 sobota, 2 listopada 2013 | linkuj Jacek, spoko :). Długiej rundy się tam nie zrobi, maks pewnie ze 2km, ale za to idzie upchać konkretny interwał i górską technikę ;).
seba, na żywo wygląda nawet lepiej :).
| 14:28 sobota, 2 listopada 2013 | linkuj Zajrzę tam i może coś teamowego da się zrobić z Twoją pomocą :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ludzi