Morasko teamowo

Sobota, 19 października 2013 · dodano: 19.10.2013 | Komentarze 3

Dość ciężkie było wstanie po imprezie teamowej poprzedniego dnia, ale dałem radę ;). Umówiliśmy się z JPbike, Asią i z3wazą na Morasku poćwiczyć technikę, najpierw z Jackiem kawałek przejechaliśmy szybkim tempem i ostatnie piwne opary ulotniły się z głowy, a później ruszyliśmy z rodziną H. na pełny objazd.

Niestety, w pewnym momencie Asia postanowiła wyskoczyć na dużej podwójnej hopie i mimo niezłego lotu nie doleciała do lądowania. Konkretna gleba skończyła się złamanym obojczykiem, współczuję :(.
Coś pechowy jest ten rok pod względem gleb i różnych kontuzji, jakieś epizody miała chyba połowa poznańskiego teamu.

Odprowadziliśmy Asię do auta i z Jackiem pojechaliśmy jeszcze na chwilę na poligon, w końcu trafić na grodzisko nad wysokim brzegiem jeziora Glinnowieckiego, gdzie byłem tylko raz parę lat temu. Jacek zresztą też :).
Całkiem fajny zjazd tam jest, dokładnie tak wysoki na jaki wygląda:

Później koło śmietniska, gdzie zaliczyłem długi poślizg w koleinie i łagodną glebkę, i przez Morasko do domu.

Szybkiego powrotu do zdrowia Asiu!

micor
| 12:28 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Fajny zjeździk na fotce. Pechowo się skończyło dla Asi, oby się szybko zrosło i dalej można pomykać.
k4r3l
| 13:47 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Nooo kurczę, nie lubię tych chopek, bo to zdradliwe france są, poza tym szkoda piast na takie ekscesy;) W sumie to dobrze, że już końcówka sezonu, nie będzie żal że się nie da jeździć.
Jurek57
| 23:19 sobota, 19 października 2013 | linkuj Gdzie drwa rąbią ... !
Teraz tylko trzymać kciuki za szybki powrót do zdrowia .

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kruch