• VAVG 5:38min/km
  • Aktywność Bieganie

Rozruszanie biegowe

Poniedziałek, 7 października 2013 · dodano: 07.10.2013 | Komentarze 1

Kiedy ja ostatnio biegałem? Zdaje się że na orientacji na początku sierpnia. Prawie dwa miesiące bez treningu, a tu za miesiąc znów się szykuje ponad 25kilosów na orientacji. W tej chwili samo wytrzymanie truchtania przez 2.5h przedstawia dla mnie spory problem, trzeba się stopniowo rozkręcić.
Heh, jak patrzę ile biegałem rok temu o tej porze, to nie mogę uwierzyć. Co chwila kilkanaście kilometrów wpadało, teraz bym nawet pewnie tyle nie ubiegł ;).
W każdym razie zrobiłem próbny truchcik na parę kilometrów, żeby się trochę rozruszać. Trochę żebra jeszcze klekoczą, ale źle nie jest.
Spokojne tempo, jak zacząłem czuć łydy to skierowałem się do auta, nie ma co się przeciążać. I tak pewnie jutro będą zakwasiki.
Widziałem dziś biegacza w moim dzikim lesie!

Co prawda był ubrany jak na zimę, na długo, w czapce i rękawicach przy 17 stopniach ;), ale nawet odpowiedział na cześć.
Idzie nowe w Czarnkowie, idzie nowe :).

Merrelle Trail Glove, średnie tempo 5:43/km.

W zasadzie wymuszone parę tygodni temu roztrenowanie mam już za sobą. Dłużej nie ma co się kisić, od przyszłego tygodnia powolutku startuję z przygotowaniami do następnego sezonu.