Roztrenowanie w toku

Środa, 2 października 2013 · dodano: 02.10.2013 | Komentarze 0

Typowy przejazd roztrenowujący. Za miesiąc po formie nie będzie ani śladu ;).
Z rana szybkie rozłożenie rowera w poszukiwaniu źródła ostatnich irytujących skrzypów. Jak zwykle koło, wkurza mnie że te sztywne osie muszą być czyste i nasmarowane, żeby było cicho.
Nawet kasetę zdjąłem na wszelki wypadek i wyczyściłem. Przy okazji okazało się że klocki z tyłu są już w stanie agonalnym. Nic dziwnego, zmieniałem je ostatnio przez Bike Adventure. Swoją drogą, to już trzeci czy nawet czwarty zajechany komplet w tym roku, masakra.
Zainspirowany przykładem Macieja R. na Trophy zacząłem zbierać zużyte klocki - zawsze jeden ściera się mniej i później można sobie sztukować z dwóch par jedną :). Oczywiście o ile klocki są symetryczne jak w Avidach ;).
Złożyłem sobie taki zestaw i hamuje super, do końca zimy powinien wytrzymac.

Co do jazdy, to Cytadela, Nadwarciański i Morasko. Typowa dość spokojna jazda, tylko na powrocie ścieżką rowerową z Moraska było ostro, bo spiknąłem się z jednym gościem i jechaliśmy po zmianach 35-40 aż do mojego fyrtla :).
Nogi zapiekły, od Michałków tak mocno nie jechałem ;).