Po przerwie

Piątek, 27 września 2013 · dodano: 27.09.2013 | Komentarze 5

Próbnie po dłuższej przerwie. Okazało się że w rowerze oprócz koła dostał też mostek. Skręcił się wzdłuż podłużnej osi, tak że kierownica była krzywo. Nie widziałem jeszcze takiego uszkodzenia ;). Trzeba było niestety się szarpnąć na nowy, więc objechałem sklepy w poszukiwaniu czegoś odpowiedniego. Niestety AC auta nie miało wykupionego ubezpieczenia bagażu, więc straszliwie się pomyliłem pisząc jakiś czas temu, że już koniec wydatków na rower w tym roku ;).
Ze strat zniszczone tylne koło, na szczęście piasta nieuszkodzona, a to w sumie najdroższa część. Pogięta lekko przednia tarcza, na razie udało się naprostować, zobaczymy jak będzie w czasie jazdy. Zgięty mostek. Porysowana sztyca, którą i tak miałem wymienić. W sumie kilkaset złotych zostawiłem na tym drzewie ;).
O dziwo nie zerwały się żadne linki ani przewody hamulców, dobre i to.

Tak czy inaczej, super było się w końcu przejechać. Klata w porządku, bardziej daje się we znaki stłuczona dłoń. Ale da się wytrzymać :).

| 11:12 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Jacek, obojczyk to jednak kontuzja zupełnie innego kalibru :)
| 05:40 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Nie minęły 2 tygodnie od wypadku, a tu Mariusz już jeździ na rowerze :) Szacun !
Dla porównania - ja po złamaniu obojczyka musiałem przeczekać 41 dni :)
k4r3l
| 21:02 piątek, 27 września 2013 | linkuj Kuźwa, co tam kasa, wyklepie się wcześniej czy później, ale fartowniki z Was pierońskie ;)
| 20:55 piątek, 27 września 2013 | linkuj Ważne że gir nie ujebało ;)
| 20:46 piątek, 27 września 2013 | linkuj Dzyń, dzyń, portmonetka będzie pusta :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd