Z nogi na nogę

Czwartek, 5 września 2013 · dodano: 05.09.2013 | Komentarze 2

Jak mam coś trenować, to nawet lubię jechać pod wiatr, ale jak chcę pojeździć to nie cierpię. A dziś akurat miałem pojeździć ;).
Parę górek w okolicach Goraja na spokojnie, reszta to po płaskim, odkrytym i w dodatku prawie całość pod wiatr. Ponieważ mi się nie chciało, to wlokłem się miejscami 25km/h.
W sumie dobrze, będę wypoczęty na Wałbrzych ;).
Chciałbym jutro jeszcze jakąś przepalankę krótką zrobić, ale nie wiem czy zdążę.

| 09:03 poniedziałek, 9 września 2013 | linkuj Właściwie powinienem to skasować, bo nie cierpię takiego szeptanego marketingu, ale skorzystam z okazji i podzielę się własną opinią o specach, szczególnie karbonowych i 29 cali :).
Otóż te rowery moim zdaniem nie nadają się na teren cięższy niż gładkie ścieżki ewentualnie szutrówki, no chyba że ktoś ma kasę żeby tak drogi rower zmieniać co roku albo kopać się w środku sezonu z producentem o gwarancję. Ja nie mam ani tyle kasy ani chęci na parę tygodni przerwy w środku sezonu bo mi rama strzeli.
A znam osobiście trzech ludzi, którym te Spece pękły, przy wcale nie ekstremalnej jeździe. Co daje bardzo duży procent z używanych przez znajomych Speców. Ramy są po prostu zbyt lekkie do normalnie rozumianego mtb i żadne super właściwości jezdne tego nie zmienią.
marion | 15:11 sobota, 7 września 2013 | linkuj ..witam po ponad miesiącu niezaglądania na Twój blog w związku z ograniczonym dostępem do szybkiego internetu. Wiele się działo. Dobre jazdy, szybkie biegi, ciekawe wypady, podrasowany rowerek:-) i jakaś Nowa Fanka:-)...awarie Cię, jak widzę, ostatnio nie oszczędzały..z tego co piszesz, na razie nie myślisz o zmianie roweru, ale w wolnej chwili popatrz na to co ostatnio pokazał Spec..moją sugestia to nowy: Epic, Stumpjumper czy Camber...oczywiście 29"..wiem, powiesz "ale cena"..ok..testował je ktoś kto jeździ w mtb od kilku lat i jest pod wrażeniem..już zaczął zbierać kasę..pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser